Är framgång en känsla?

Här kommer ett kul eller tragiskt exempel på vad som händer om man låter omständigheterna (lågkonjunkturen) ta överhanden:

katter….är framgång en känsla, en attityd eller ett resultat?

Välj om du vill påverka din egen framtid – träna på att vara dig själv här genom att säga till dig själv:

  • Jag är inte mitt saldo på bankkontot
  • Jag är inte mina känslor
  • Jag är inte mina tankar
  • Jag är inte mitt jobb

slapp-kontrollenVem är du när du är framgångsrik chef?

Skriv 10 gånger ”Jag vet att jag är framgångsrik som chef när jag  är…………..”

Framgång är ett tillstånd oavsett hur omvärlden ser ut och vilka omständigheter den har med sig!

”Att gå framåt och vara rik är att vara framgångsrik”

Etiketter: , ,

Ett svar to “Är framgång en känsla?”

  1. You Rock, you rule « Lecknepartners Blog Says:

    […] mer om  attityder kring arbeta mycket här om framgång här om mål och motstånd […]

Kommentera

